به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    فروشگاه ها را برای خرید کاغذ دیواری با متنوع ترین طرح کاغذ دیواری انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی یکی از فروشگاه های تخصصی انواع کاغذ دیواری ها است که زیباترین مدل ها و همچنین کاغذ دیواری های تک رنگ را به فروش می رساند و برای افرادی که امکان خرید حضوری ندارند ، قصد دارد به صورت حضوری و به راحتی از همه از موارد استفاده می کنند. این کشور می تواند خرید خود را انجام دهد.

    هر پوششی مانند کاغذ دیواری نمی تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی اثرگذار باشد و به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند کاغذ دیواری را برای پوشاندن خانه یا محل کار خود انتخاب کنند. کاغذ دیواری ها دارای تنوع رنگی هستند که پوشش کمتری دارند. آنها همچنین می توانند عملکرد خاصی داشته باشند. کاغذ دیواری تک رنگ یکی از کاغذ دیواری هایی است که در رنگ متن خود به فروش می رسد و بسته به شرایط و سلیقه می تواند مناسب ترین و زیباترین باشد. رنگ را انتخاب کنید. یکی از ویژگی های کاغذ دیواری ساده ، طراحی ساده آن است که این مزیت را دارد که با اکثر تزئینات سازگاری خوبی دارد. به طور کلی ، طراحی های ساده مناسب استفاده از الکتریسیته مصنوعی هستند که به دلیل استفاده از طرح های ساده ، مناسب محیط و اجزای دکوراسیون نیز هستند.

    انواع کاغذ دیواری های تک رنگ را خریداری کنید
    از کاغذ دیواری های ساده و رنگارنگ می توان در طیف وسیعی از رنگ ها استفاده کرد ، به شما این ایده را می دهد که اگر می توانید نور یا روشنایی بدست آورید ، بسته به دکوراسیون که می تواند مدرن یا خیر باشد نیز بهترین انتخاب است. برای خرید انواع کاغذ دیواری های یکرنگ ، باید به شرایط موجود توجه کنید و در صورت نیاز به اطلاعات کافی ، بهتر است مشورت کنید. فروشگاه اینترنتی آماده ارائه اطلاعات کافی برای خرید کاغذ دیواری ساده است و شما می توانید با اطلاعات کافی بهترین نوع کاغذ دیواری را انتخاب و خریداری کنید.

    مرجع مطلب 

    هلاکویی
    يکشنبه 19 ارديبهشت 1400 - 18:46
    بازدید : 364
    برچسب‌ها :

    کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی تولید و فروخته می شوند. یکی از زیباترین این کاغذ دیواری ها که کاملا ایده آل و مناسب دکوراسیون های شیک و مدرن است کاغذ دیواری های لوکس است که دارای الگوهای منحصر به فردی است و مطمئناً شبیه به چنین الگوهایی است. آن را در هیچ یک از انواع کاغذ دیواری پیدا نخواهید کرد. کاغذ دیواری لوکس برای دکوراسیون منزل مدرن ایده آل است و می تواند فضایی بسیار ظریف و جذاب ایجاد کند که مخاطب را به خوبی جلب کند. کاغذ دیواری های لوکس نه تنها به دلیل زیبایی در طرح هایش محبوبیت زیادی دارند و همچنین نوع ماده ای که در ساخت و تولید کاغذ دیواری به کار رفته است باعث افزایش چشمگیر دوام آن شده است. در ساخت آن از بهترین مواد اولیه و همچنین دستگاه های بسیار پیشرفته استفاده شده است که نمی تواند در انواع دیگر کاغذ دیواری از جمله مواد و همچنین در تجهیزات و فناوری مورد استفاده قرار گیرد.
    اگر پاسخ شما مثبت است ، با ما همراه باشید تا دسته خاصی از مجموعه کاغذ دیواری به نام کاغذ دیواری هوا یا کاغذ دیواری طرح آب و هوا را برای شما به ارمغان بیاوریم. نام پتینه را احتمالاً چندین بار شنیده اید ، اما تعداد کمی از آنها با معنای واقعی و عملی آن آشنا هستند.

    اکنون و در این مقاله ، ما نه تنها شما را با تعریف واژگانی و کاربردی پتینه آشنا خواهیم کرد ، بلکه پس از ارائه کاغذ دیواری پتینه ، اطلاعات کامل و مفیدی در مورد مشخصات ظاهری ، انواع آن ، استفاده از پایه ، خرید و فروش از کاغذ دیواری هوازده در ما آن را در دسترس شما قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید.

    کاغذ دیواری پاتینا به چه معناست و کاغذ دیواری پتینه کاری به چه معناست؟
    پتینه (پتینه) یک کلمه آمریکایی است که به فارسی به معنی زنگ زده ترجمه شده است. زنگ در اصطلاحات مختلف به کار رفته است ، اما اصطلاح دقیق تر ، لایه ای است که روی جسم دیگری استفاده می شود و طراحی خاصی را ایجاد می کند تا شی بزرگتر و مسن تر به نظر برسد.

    هلاکویی
    19 شهريور 1399 - 18:43
    بازدید : 301
    برچسب‌ها :

    فروشگاه آنلاین به لطف کادری مجرب و زحمتکش به یکی از بهترین فروشگاه ها برای مشاوره خریداران تبدیل شده است و با اطلاعاتی که از این فروشگاه به شما می رسد بهترین و زیباترین کاغذ دیواری مناسب خود را سفارش دهید. آخرین قیمت ها نیز برای کاغذ دیواری در نظر گرفته شده است.

    با نگاهی به دیوارپوش های مختلف و سطوح مختلف می توان آن را به راحتی از بین برد ، یکی از بهترین و زیباترین آنها کاغذ دیواری است که در طرح ها و متن های مختلف تولید و فروخته می شود. طرح های کاغذ دیواری یکی از انواع کاغذ دیواری است که به دلیل طراحی خاص خود هرگز کاغذ دیواری را به نوع دیگر کاغذ دیواری نمی دهد زیرا به دلیل طراحی خاصی که دارد خود را تحت کنترل ترافیک طراحی به شخص دیگری می بخشد. به نظر می رسد کاغذ دیواری هایی وجود دارند که در پس زمینه طرح های کمرنگی دارند و آنقدر زیبا است که باعث نمی شود در برخی از طرح های کاغذ دیواری وجود داشته باشد. برخلاف برخی از کاغذ دیواری ها که فقط برای خانه های مسکونی مناسب هستند ، این نوع کاغذ دیواری را می توان با تمام فضاهای مسکونی و همچنین دفاتر و مشاغل نصب کرد.

    الگوی کاغذ دیواری کم رنگ می شود

     

    قیمت کاغذ دیواری کمرنگ می شود و بر قیمت آن تأثیر می گذارد
    قیمت کاغذ دیواری کمرنگ نه تنها بسیار گرانتر از کاغذ دیواری معمولی است. الگوهای کاغذ دیواری کمرنگ را خیلی گران خریداری نکنید و با RFQ از فروشندگان مختلف می توانید کاغذهای بیشتری با RFQ از فروشندگان مختلف خریداری کنید. اما زمانهایی وجود دارد که بر قیمت طرحهای مخفی کاغذ دیواری که ممکن است کاغذ وارداتی باشد ، تأثیر می گذارد و همچنین ممکن است برخی از بارگذاری الگوها را ذکر کند. برای خرید کاغذ دیواری ، ممکن است بخواهید الگوهای کم رنگ یک الگوی نادر را در نظر بگیرید ، بنابراین در Netinmetaller بار الگوی مورد نظر را در نظر می گیرید. چه در netinmetallarlder den netijam baller d

    هلاکویی
    4 تير 1399 - 18:41
    بازدید : 328
    برچسب‌ها :

    یکی از شیک ترین و مجلل ترین انواع کاغذ دیواری که در انواع مدل های مدرن و کلاسیک وجود دارد ، کاغذ دیواری داماس است. بسیاری از ما این نوع کاغذ دیواری ها را با طراحی های زیبا و جذاب آن بر روی دیوارهای ساختمانها ، چه مسکونی و چه تجاری ، دیده ایم ، اما احتمالاً اطلاعات تخصصی مفیدی درباره نام و ویژگی های آن نداشته اید. . بنابراین با ما همراه باشید تا در یک مقاله کوتاه و مفید این تصویر زمینه زنده بسیار محبوب و محبوب را برای شما به ارمغان بیاوریم.

    تاریخچه طراحی و کاغذ دیواری داماسک
    نام این پروژه از نام دمشق در دوران باستان گرفته شده است. زیرا صنعت خاص بافندگی در دمشق وجود داشت که منجر به طراحی های بسیار سنگین و جذابی شد و مورد توجه هر بیننده ای قرار گرفت. با ورود این آثار به دنیای غرب ، نام دمشق (دمشق) نیز بر سر زبان ها افتاد و به طرحی خاص در صنعت هنر تبدیل شد.

    طرح دمشق برای اولین بار در اوپا در فرانسه در اواسط قرن 14 به رسمیت شناخته شد و ماشین آلات ریسندگی در ایتالیا از آن روی انواع پارچه ها و الیاف طبیعی استفاده کردند.

    در ابتدا از طرح داماسک بر روی انواع الیاف سلطنتی مربوط به روتختی ها ، مبلمان و وسایل تزئینی استفاده می شد ، تا این که توسعه صنعت طراحی داخلی ساختمان مورد استقبال ویژه این طرح قرار گرفت.

    کاغذ دیواری داماسک

    ظاهر کاغذ دیواری داماسک
    یکی از ویژگی هایی که بیشتر افراد جامعه رایج ترین ویژگی کاغذ دیواری داماسک می دانند ، الگوی گل است که به صورت حرفه ای و خلاقانه به شکل الماس طراحی شده است و اشکال هندسی با اشکال هنری مربوط به گل طرح. یکپارچه.

    این کاملا درست است ، اما شما نباید ظاهر کاغذ دیواری داماس را فقط به چنین چیزی محدود کنید. زیرا یکی از مهمترین خصوصیات بافت و شکل ظاهری کاغذ دیواری داماس برجستگی آن است که در سطح نرم است و نمی توان این نوع کاغذ دیواری را واقعاً زیرمجموعه کاغذ دیواری برجسته دانست.

    کاغذ دیواری داماس کاغذ دیواری داماس انواع کاغذ دیواری داماس از نظر رنگ
    یکی از مهمترین انواع طبقه بندی کاغذ دیواری داماسک توجه به طرح رنگ آن است. در تولید و عرضه کاغذ دیواری داماس می توان از انواع رنگ های لوکس یا ساده استفاده کرد. با این وجود محبوب ترین رنگی که تاکنون در کاغذ دیواری داماس استفاده شده است طلای است که همچنان پیشرو در فروش کاغذ دیواری داماس است.

    بعد از رنگ طلایی ، از کرم روشن ، نقره ای ، صدفی و بنفش از رنگ های روشن و تیره بیشتر در صنایع مربوطه استفاده شده و طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

    شما می توانید انواع مختلفی از رنگ های زیبا و دلپذیر را در آلبوم های مربوط به ارائه الگوهای کاغذ دیواری داماس مشاهده کرده و با توجه به دکوراسیون ساختمانی که می خواهید نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    اصول تصویر زمینه داماسک
    کاغذ دیواری داماسک با هدف پوشاندن انواع دیوارها در ساختمان ها از جمله تجاری ، اداری و به خصوص مسکونی تولید می شود. طرح و رنگ کاغذ دیواری داماسک به گونه ای است که برای پوشاندن دیوارهای تمام ساختمانهای مدرن و کلاسیک استفاده می شود. با این حال ، در بین تزئینات کلاسیک محبوبیت بیشتری دارد.

    شما می توانید بیشتر دیوار اتاق نشیمن و اتاق نشیمن خود را در یک محل اقامت یا لابی یک مکان تجاری و اداری با کاغذ دیواری داماس بپوشانید و از طرح های مختلف یا انواع دیگر پوسترهای دیواری برای تزئین آن استفاده کنید. سایر دیوارها.

    کاغذ دیواری داماسک نیز برای پوشاندن دیوار پشت LED بسیار مناسب است و می توانید از آن در نقطه کانونی خانه استفاده کنید تا جلوه بسیار خوبی در فضای مورد نظر شما ایجاد کند.

    قیمت کاغذ دیواری داماسک
    وقتی در مورد لوکس بودن کاغذ دیواری داماس صحبت می کنید ، ممکن است فکر کنید که بسیار گران است و دیگر نمی توانید آن را بخرید.

    دلیل لوکس بودن آن بیش از هر چیز به خاطر زرق و برق در طرح و تم کاغذ دیواری است که باعث شده در نگاه اول بسیار لوکس و گران به نظر برسد.

    خوب است بدانید که این کاغذ دیواری مخصوصاً اگر از روکش پی وی سی و وینیل ساخته شده بسیار مقرون به صرفه است و توسط بسیاری از افراد طبقه متوسط ​​قابل خریداری است.

    فروش کاغذ دیواری داماسک
    اگر به لیست انواع پرفروش ترین کاغذ دیواری نگاه کنید ، بدون شک نام کاغذ دیواری دمشق را به عنوان بهترین نوع فروش ممکن مشاهده خواهید کرد. دلیل چنین رونقی را باید در طراحی منحصر به فرد و مقرون به صرفه کاغذ دیواری داماس مشاهده کرد.

    صرف نظر از سطح درآمد خود ، می توانید خرید کنید

    هلاکویی
    10 بهمن 1398 - 18:38
    بازدید : 287
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 4
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه